Woke up in Gothenburg.

Slog upp ögonen denna lördagen och kom på att vi är i Göteborg. Skönt! Vincent ligger på min mage och sover, syrran har börjat dona ute i köket hör jag och Niklas sover fortfarande.
Vaknade upp från helt vanlig dröm där jag och massa av mina vänner var hemma i mina föräldrars hus och jag skulle ha födelsedagsfest, som invigdes med race nerför deras källartrappa som var inklädda plast och såpa. På oss hade vi varsin onepiece för att få bättre glid tydligen (?). Därefter skulle jag blanda mojitos tydligen, men insåg att vi inte hade mynta. Och någon stod och kokade sockerlag, fast med jordgubbar i.
Ja ni hör ju, en helt vanlig dröm i mitt huvud. Jag har drömt mycket de senaste nätterna som jag kommer ihåg. Måste ha haft brist på festande de senaste månaderna eller något för är dom inte som drömmarna ovan så har de innehållit att jag träffar tiesto och Mikael weermets på Mårtensons i Halmstad eller att jag åker båt med swedish house mafia.
Haha!

Nog om mina drömmar. I dag ska vi inte göra något speciellt utan bara slappa! Fika på stan och laga god mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0