I'm Home!

Hej på er min tappra lilla skara läsare! Jag är tillbaka!
Här har det ekat tomt sen mitten på januari. Livet blev lite jobbigt där ett tag och sedan åkte jag på två veckors semester till Mexiko med min kärlek. Nu har vi varit hemma i en vecka och jag känner att jag har ny energi och kraft att möta våren som förhoppningsvis kommer snart!
Jag har som sagt varit två veckor i Mexiko. Min andra gång jag är där. Sist var vi en vecka i Playa del Carmen och en vecka på Isla de Holbox. Nu körde vi två veckor i playa del carmen i stället. Vi bodde på ett jättefint och fräscht hotell precis vid stranden. Det enda vi gjorde på dagarna i stort sätt var att sola, bada, promenera och allmänt bara ha det mysigt och härligt. En utflykt gjorde vi och det var en båtutflykt med katamaran ut till Isla Mujeres som ligger  en bit utanför Cancun. Påväg ut stannade vi och snorklade. 
Annars var det som sagt mest en resa för att ladda batterierna! Tänkte att jag ska bjuda på lite bilder också! Det kommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och min sambo ha också tänkt åka till mexico och kollat på playa del carmen. Finns det mycket utflykter och vilket hotell bodde ni på och vilket resebolag valde ni?

Svar: Hej! Vad roligt! Det finns massa att göra i playa del Carmen! Allt från snorkling och dykning till att titta på Mayaindianernas gamla pyramider eller gå på alla olika parker och grejer som finns i närheten! Denna gången reste vi med ving och bodde på Kay Hotel! Ett toppen hotell med bra läge! Rätt lyhört från en restaurang bredvid men det var inget som störde oss i alla fall! Detta var ju andra gången vi var i Mexiko! Bilder och lite info om förra gången vi var där finns under Mexiko kategorin! (Då var vi en vecka i playa del Carmen och en vecka på ön Isla de holbox)!
Amanda

2013-02-19 @ 09:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0