Måndag.

Det är måndag och ny vecka. Idag är egentligen min lediga dag eftersom jag jobbade i lördags, men eftersom jag nyss hade semester så försöker jag ta igen lite så idag jobbar jag halvdag. Men först ska jag in på massage om en timme!
Helgen har varit lugn! Jobbade som sagt i lördags så fredagen innebar myskväll med Niklas och Vincent. Lördagskvällen spenderades hos min kompis Madde där det blev ost och vin kväll med ett härligt gäng tjejer.
Söndagen fortsatte i det lugna tempot. Lång sovmorgon och efter frukosten hoppade Niklas och jag i bekväma kläder och körde ut till Ön och promenerade runt sjön med Vincent i löplina så han fick springa lite fritt.
Sedan åkte vi hem och jag bytte om och följde med Linda och tittade på en kull söta fransk bulldog valpar!
På kvällen blev det först rensning i våra stora garderober och sedan mys i soffan med Beck på tv:n!

PUH, så, där har ni min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0