I'm in New York.

Befinner mig i ett stekhett New York. Idag har det varit typ 30 grader varmt och sol! Vi shoppar, glider runt på Manhattan, tittar på folk, äter pinkberry, äter god mat och allmänt bara slappar. Skönt! Det känns dock i benen att man är här. Herregud vad man travar. Träningsverk, check!
Vi lyckades pricka in att åka hit mitt under modeveckan så det är mycket överallt kring det! Igår var det Fashions night out med massa event och grejer. Då gick vi en sväng och kollade och satte oss sedan på en mysig restaurang och tog en drink!
Vi har några dagar kvar här och dom ska vi njuta av till tusen!
Så, det var en liten uppdatering från mig! Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: sandra

Ååååååh, jag vill dit igen igen igen och igen!

Jag tvekar inte på att ni njuter för fullt så det känns överflödigt att säga åt er att njuta ;)

2012-09-08 @ 16:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0