Söndag.

Dagarna går. Veckorna går. Och livet rullar på!
Det har varit full rulle på jobbet ett bra tag nu! Idag har vi även varit iväg med salongen och fotograferats. Nu när vi har en nystart med ny lokal och helt ny salong ville vi även ha fina bilder att använda till annonsering, facebooksidan, visitkort och dylikt! Så jag har precis landat i soffan och andas ut! Nu jobbar jag i morgon igen och sedan är det långhelg till helgen för att vi ska iväg och fira min mamma! Så på fredag åker vi mot hemlig destination! Spännande och skönt med lite ledighet!
Nu ska jag snart gå en runda med Vincent innan Niklas kommer hem från gymet! Ikväll ska vi beställa pizza/kebab och svälla i soffan! SÅÅÅ skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0