Onsdag i min händelserika vecka.

Ja det här är en rätt händelserik vecka må jag säga. Jag lämnade av Vincent hos veterinären för ett par timmar sedan. Han ska kastreras och om någon timmà ska jag köra och hämta honom igen. Stackarn. Man är ju alltid lite nervös när det gäller sånt här. Speciellt när veterinären berättar om risken med nedsövning och speciellt med plattnosar som vinnepinne. Men det går säkert bra! Så får man hem en groggy hund sen.
Sedan kommer min vecka rulla på. Igår jobbade jag nämligen min sista dag på vår salong. Vi ska ju byta lokaler så nästa vecka kommer vi börja jobba i vår nya salong! Som jag längtar! Men först ska allt lager med färg och produkter flyttas över och det börjar vi med i morgon! Så då ska jag få se salongen för första gången sen den blev klar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0