the weekend.

Ny vecka! Jag hade en riktig toppenhelg! I lördags körde Niklas och jag ner till Helsingborg och gick och strosade runt i stan! Sedan satte vi oss på en liten uteservering där vi kunde ha Vincent med oss, och bara njöt i det fina vädret och åt varsin lunch!
Sedan styrde vi hemåt och jag gjorde mig i ordning för kvällen. Först blev det inflyttningsfest/födelsedagsfest hos Elin och Daniel, där jag även fick träffa massa saknade vänner! Sedan begav jag mig in till Mårtenson och mötte upp Linda och Ida för att sedan spendera några timmar på dansgolvet. Albin Myers stod för musiken i den nyrenoverade lokalen. Herregud vad bra det har blivit där inne nu! Så grymt! Och musiken! Albin Myers gör oss aldrig besvikna för vi dansade hela hela kvällen/natten! Sjukt bra!
Igår mådde jag riktigt bra och tog en långpromenad i det fina vädret och sedan kollade vi på melodifestivalen.
Så, där har ni min helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0