Söndag.

Vincent, jag och min annanasfrilla.
Gårdagen slutade med utgång. Linda och jag drack mojito hemma hos mig först och sedan gick vi in till hotell Mårtensson där min vän Hanna och hennes vän Malin bodde. Förfestade lite där och satt och snackade sedan knatade vi in på nattklubben och dansade någon timma eller två. Spontan kväll som slutade lyckat!
Idag är min sista dag på semestern. I morgon är jag tillbaka på jobbet igen och jag är riktigt laddad! Jag har haft sjukt tur med vädret under mina två semesterveckor och har kunnat sola och bada i massor! Och dessutom har jag fler saker att se fram emot ändå. Typ i morgon när det är club monday igen. Och typ lördag. Mer om det en annan dag! Nu ska jag slappa med min lille gris och om några timmar kommer äntligen min man hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0