HEY!

Ja ja ja ja jaaaaa. Här är jag! Lika dryg som alltid i perioder. Trots att jag lovade mig själv att bli bättre på det här bara för att det är så kul att kolla tillbaka i bloggen vad man har pysslat med.
MEN, nu kommer en uppdatering i form av instagrambilder och andra mobilbilder. Därav kass kvalitet:
Premiär på Club Monday!
Promenader med Vincent
Grillkvällar.
Rundor på galgberget!
Final i Fotbolls EM
Hängdagar.
Lata lediga dagar.
Ännu mera promenader!
En fin kväll i grötvik med mina favvisar.
Ost och kex.
Städhjälp på lediga dagar.
me.
Firar semestrar (dessvärre inte min)
Skönt stramdhäng med familjen i Vilshärad.
Vilshärad.
Tennis, Skistar swedish open, i Båstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0