Helgen som gått.

Vilken härlig helg det här har varit. I fredags jobbade jag till 18 och sedan körde jag hemåt. Niklas var på sommarfest med jobbet så jag släpade med mig Vincent in till stan med Linda och Ida för mat och häng på bästa tillsammans! Mysigt att sitta där under taket med regnet som vräkte ner utanför!
Igår började jag dagen med en sväng till polisen för att förnya mitt pass (finally!) och sedan dona Niklas och jag lite i stan.
Sedan hem och sätta sig i solen med lite lunch och därefter flöt dagen på. Niklas föräldrar kom hit i gårkväll på lite grillning och sedan slutade kvällen med en öl på uteserveringen med Linda och Ida. Lugn kväll med tidig hemgång men ändå så himla härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0