Nyårsafton 2011/2012

Jag tänkte dela upp nyårsinlägget i två delar. Här kommer bildregn från kvällen och sedan tänkte jag visa vad vi bjöd på för mat!
Min fina syster och hjälpande hand i matlagningen som antagligen hade blivit katastrofal utan henne.


Två huliganer!


Fina Allis!


Och fina Linda såklart!


Rebecca och Niklas


Corona och Sol såklart!


Mina andra hälft och jag!


Dukning i Mexikofärger och med de klassiska korgarna såklart!


Quiz-time!


Bebis! haha!


Vincent tog en powernap i tio minuter innan det blev ös igen fram till 03.00!


Spelade "med andra ord"


Igen!


Mina favoritkillar!


Hur gör man så två hundar underhåller sig själv? Ge dom varsin isbit att suga på!


Tolvslaget! Inomhus såklart för vovvarnas skull!

Niklas och jag hade bjudit in på nyårsmiddag med Mexikotema för att få introducera de härliga rätterna vi åt i Mexiko för alla. Alltså inte svensk tacos! Det var en trevlig kväll med härligt folk! Lite spel och quiz gjorde att kvällen gick i en rasande fart. 12slaget skålade vi in inomhus för att underlätta för vår lille Vincent och Idas lilla Allis! Det gick tack och lov bra trots raketer!
Vi rundade av kvällen vid 3-tiden när gästerna drog sig hemåt!
Tack för en toppenkväll allihop! Det blev ett riktigt trevligt nyårsfirande!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag är övertygad om att ni hade klarat det utomordentligt även utan mig :)! Tack för en trevlig nyårshelg och så sed vi igen om några dagar!

2012-01-01 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0