Home. Home. Home.

Nu händer det grejer i slottet! Det där sista småpysslet som tar ett litet tag att få ordning på när man flyttar, börjar äntligen falla på plats. Stolarna fick jag ju som sagt förra veckan. Likaså köksgardingerna. Nästa vecka kommer dörren som ska bli sänggavel och för hoppningsvis bordsskivan till vårat hemmagjorda (av pappa såklart) matbord och lite annat gott och blandat. Idag köpte jag taklampan som ska hänga över matbordet och i helgen ska vi köpa benen till bordet.
Det börjar arta sig! Dessutom kommer hfab och byter ut vår gamla äckliga toastol i morgon för hoppningsvis och sedan ska vi bara pallra oss in till deras kontor och utnyttja vår bonusfond för att byta ut handfatet mot ett nytt med kommod.
Vi kommer få det så fint här i vårt miniatyrslott utan tinnar och torn! Och jag ska visa er så fort det är klart!

Kommentarer
Postat av: Sandra

finaste! Jag saknar er båda!

2012-01-21 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0