Onsdag.

Wopidoo. Igår var det inte en kul kväll! Precis som jag trodde vaknade jag med en förkylning igår. Gick väl helt okej under dagen men när jag kom hem på kvällen var jag helt paj! Deckade i soffan strax efter 20, avancerade till sängen vid 22. Låg sedan och svettades natten lång! PUH! Vilken alla hjärtans dag! Min man hade i alla fall ordnat mysig frukost på morgonen i form av mackor, latte och massa tända ljus! Och när jag kom hem på kvällen hade han lagat potatisgratäng med fylld helstekt fläskfilé inlindad i bacon! Att jag blev glad och överraskad när jag kommer innanför dörren som en döing! Han är bra fin han!
Idag mår jag lite bättre i alla fall, men Niklas fick åka själv med Vincent på valpkurs så dom ramlar väl in genom dörren om någon halvtimma! Så nu ska jag slänga ihop lite mat till oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0