Lördag.

Här sitter jag i soffan och är dödens trött! En vanlig fredag blidde visst en partykväll! Vi var fyra tjejer och åt på plaka först, sedan droppade två av och Linda och jag gick till gastons och tog varsin drink. Sen hamnade vi på morfars och tog ett glas vin och slutligen Mårtenssons där det var superfredag! Ali-badali (som jag så vackert valde att kalla djn) spelade bra musik men gjorde mig fetingbesviken ändå! Här springer man som en nörd och önskar en och samma låt, som jag dessutom tror att han ville spela, femtioelvatusengånger. Och så spelar han den inte för att "Halmstad är för svåra"! Hallå?!
Men vi stannade i alla fall till stängning, därav dagens trötthet!

Nu ska jag släng i mig det där kaffet och bli människa igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0