Julkalendern.

Har landat i soffan efter en heldag på jobbet, handling, mat och promenad med Vincent. Kommer alltid ifrån jobbet så sent nu när vi är i vår nya salong och man inte fått in rutinerna på allt ännu. Släcka alla ljus, skriva ut alla papper, diska, städa bla bla bla. Allt som måste göras helt enkelt. I gamla salongen hade man liksom en snabb rutin på allt det där men nu är man lite förvirrad varje gång man ska stänga. 
Hur som helst ska jag kolla på dagens avsnitt av julkalendern nu. Kollar ni på den? Jag följer varje avsnitt och tycker den är riktigt bra måste jag säga! Verkligen en bra uppföljare på min favoritjulkalender från barndomen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0