Onsdag.

I måndags var sista club monday. Punkt.
Då är typ sommaren slut och det är jag inte alls redo för.
Hur som helst så hade vi en grym kväll! Bobbo var på besök med sina vänner och vi dansade natten lång, in i det sista.
Så nu är det dags att ta tag i sitt liv igen. Börja träna, sätta upp mål och börja leva normalt igen. Jag ska banne mig sätta upp ett mål som jag ska nå innan vi åker till Mexiko.
Och dessutom ska jag springa midnattsloppet den 25 augusti. Ångest.
Sedan är det inte långt kvar tills jag åker till New york. Tills dess måste jag hitta shoppinginspiration så jag inte kommer hem med en resväska med en salig blandning.
Sådärja! Där fick ni en liten uppdatering. Nu ska vi ut och gå med Vincent, som för övrigt fyller 1 år idag! Den lille krabaten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0