Up and away!

Apuuuh, jag har precis landat i soffan och krängt kvällens middag bestående av sill, potatis, gräddfil och gräslök. Jag har hittat sill the one and only - Vitlökssill! Jag tycker egentligen inte om sill men har sedan en tid tillbaka bestämt att jag ska tycka om det så jag äter det och ser glad ut. Men vitlökssill, varför har jag inte testat det innan liksom?
Jaja, det blev bara mellanlandning i soffan för nu ska jag ut i regnet och handla då jag insåg att jag varken har bröd eller knäckebröd hemma!

Kommentarer
Postat av: sandra

prova fransk löksill, once you go löksill you'll never go back ;) När kan vi ses? Amanda, jag saknar dig i mitt liv!

2011-09-26 @ 22:51:19
Postat av: Amanda

Sandra, jag lovar att jag ska testa fransk löksill nästa gång! Haha! Ja, jag saknar dig också Sandra och det är verkligen på tiden att vi ses nån gång snart! Halmstad någon helg kanske?

2011-09-27 @ 23:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0