Söndag 11/9

Goddagens!
Idag har jag en olustig känsla. Man går liksom bara och väntar på att "något ska hända". Det är tio år sedan världen skakades av terroristdåden i USA och även om jag tror att i dag skulle vara sämsta dagen på hela året att utföra ytterligare ett terrordåd, eftersom det antagligen är väldigt bevakat överallt idag, så är man ändå på helspänn. Konstigt.
Nåja, i går vankades det lite festligheter och även om vi hade kul ett tag så känns det som att hela Halmstad har gått i ide efter sommaren. Men det kommer väl igång snart igen hoppas jag.
Det blev i vilket fall ganska "tidig" hemgång (klockan 2).
Om någon timma ska jag iväg och träna afrodans! Tudeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0