Lördag

Sjukt rolig skylt från Nordal.

Satt och kollade på grejer från Nordal när jag såg denna skylten. Just nu är både jag och min jobbarkompis i flytt-virrvarr och det känns som att texten på denna skylt stämmer överrens med alla tjejer när det kommer till heminredning... (haha)
I går var som sagt den efterlängtade fredagen och vi började med förfest hos Jenny och sedan drog vi in till gastons för lite ös! Vi dansade, dansade, dansade och dansade! Grymt kul kväll som vanligt!
I dag har dock min förkylning bestämt sig för att ge igen ytterligare en gång så jag är halvdöv, hostar och har ont i halsen. Men jag ger mig ändå iväg till min vän Elin i kväll, som har fyllt år, för lite kalas. Dom kommer antagligen göra staden efter det, men jag får nog välja att gå hem till min prins i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0