Flytten

Den första maj flyttar vi till en ny lägenhet i Halmstad och det ska bli sååå skönt! Dock längtar jag som tusan och sitter och gräver ner mig i inredningstidningar för att få koll på hur vi vill ha det. Vissa möbler vi har nu har hängt med sedan jag flyttade hemifrån till min etta och dom är jag lagom trött på nu så det ska bytas ut. Och sedan så vill vi inte göra samma tabbe som när vi flyttade ihop i den lägenheten vi bor i nu, och inte hade koll på vilken stil vi ville ha och köpte onödiga grejer som inte passade in och som slutligen fick skrotas. Onödigt onödigt onödigt!
Så i helgen blir det IKEA för inspiration och kolla in hur möblerna vi kikat på där ser ut i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0