Dagen efter.

I går hade vi en grym kväll på Club Moon där Albin Myers spelade. Det var en riktig housekväll och jag dansade loss tills fötterna värkte. Herregud, jag går in i något slags koma när det bara spelas bra musik en hel kväll. Skulle man filma mig när jag dansar då skulle jag antagligen få mig ett gott skratt. Men vad gör väl det? Ingen är snygg när man dansar till house!
Vi var även på en trevlig förfest med ett härligt gäng nya bekantskaper! Väldigt kul!
Visst är det väl härligt med såna där toppenkvällar som man tänker tillbaka på såhär dagen efter och tänker att, tjena vilken rolig kväll det var igår!
Nu ska jag ta tag i det där jag har skjutit upp hela dagen...städning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0