18 mars 2011

Finally Friday! Jag har jobbat som i en bubbla nu sen jag kom hem för att jag inte ska börja tänka efter att jag jobbar 6 dagars vecka efter 6 dagars vecka nu när min kollega är i Thailand. Börjar jag fundera på vilken dag det är och hur långt det är till helgen blir jag bara knäpp.
Min helg ser ut som följande: Jobbar i dag, eventuellt ut och äta med Niklas i kväll. Jobba i morgon, hänga med till tatuerarstudion...(ojojoj vad hände här?!). Och sedan ledig på söndag. Då kommer vi antagligen sätta i gång med flyttpackning. Lite smått i alla fall!
Nu kommer snart nästa kund! Under dagen kaaaanske jag bjuder er på bilder från paradiset Isla de Holbox...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0