Låtsas att det är sommar.

Niklas har haft personalkväll i kväll så Linda och jag bestämde oss för att hitta på något. Vi började med mat på Harrys och efter att ha suttit där och tjötat någon timma så traskade vi ner till mysiga Tillsammans! Det känns som att det kommer bli många härliga sommarkvällar där! Verkligen ett sjukt bra ställe!
Där tog vi i alla fall varsitt glas vin och ett glas med smågodis och fortsatte att prata tills regnet började smattra mot markiserna, då traskade vi hem!
Nu ska jag och min man krypa ner i sängen och nana!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh vad trevligt! Dit skulle jag vilja gå. :) Kanske på min semester när jag är i Halmstad? Och... Kan man beställa in smågodis där?

2011-06-17 @ 07:24:42
Postat av: Amanda

Svar: jajemän! Man kan beställa in både smågodis och ostbågar!

2011-06-17 @ 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0