sick and tired

Här ligger jag som i ett paket i soffan och tycker synd om mig själv. Halsen värker något fruktansvärt och just nu funderar jag på om kvällsmaten i form av soppa kanske tillverkar sig själv om jag med min tanke koncentrerar mig riktigt mycket. Antagligen inte. Jag får helt enkelt tafatt hjälpa Niklas lite med det. Varför är jag så ynklig när jag får just ont i halsen? Jaja, hellre att det kommer nu än när jag drar till Smögen!
Kvällen kommer antagligen fortsätta i soffan med min man, Sommar med Ernst, glass med jordgubbar och pepsi, för att sedan sluta med att jag deckar i tid för hoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Krya på dig älskade syster!! Om du och Linda har vägarna förbi Partille när ni åker till Smögen (vilket ni förmodligen inte har, men om ni blir sugna på shopping [gärna skor]) så MÅSTE ni komma och hälsa. :)

2011-07-08 @ 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0