Always where I need to be.

Vackra Smögen!

Jag är precis hemkommen från en fyra dagar lång visit i Göteborg med Niklas där vi hälsade på min syster. Jag gillar Göteborg jättemycket och tyckte det var väldans tråkigt att åka därifrån. Men vi har haft ett gäng toppendagar som har innefattat shopping, strosande, god mat och dryck, mys, grillning, Liseberg, ja massor helt enkelt. Men nu sägs det att verkligheten kallar och i morgon är det tillbaka till jobbet som gäller. Jobbigt på ett sätt och kul på ett sätt.
Jag har varit lite dålig på att blogga under min semester så jag tänkte att jag ska ge er lite bildbomber med vad jag har sysslat med under dessa två veckor.
Men...en annan dag, för nu ska jag mysa ner mig i soffan med Niklas och kolla på film, tända ljus och njuta av mina sista timmar semester!

Kommentarer
Postat av: Syster

Ni får väl ta och packa flyttkartongerna och pallra er upp till Götet då!!

2011-07-25 @ 01:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0