Finally!

Då var man färdigarbetad för veckan. Ska fixa syrrans hår i mon bara men det räknas ju knappt. Innan dess ska jag till min vän Elin på Face&Body och förlänga mina ögonfransar! Sedan blir det packa packa packa!
Linda och jag har precis suttit här och fört över bilder och musik från varandras datorer. Jag tyckte jag behövde uppdatera min iPod med lite ny musik eftersom den nyaste låten på den är typ "Dangerous" med Akon...
Jag bjuder på en gammal bild från när somewear spelade på Gastons i höstas!

Kommentarer
Postat av: sandra

Vilka pinglor!! Saknar er! Jag ska ha välkommenhemfest den 14 maj! ni är bjudna!!

2011-02-12 @ 00:23:07
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0