True colors shining through

Solen skiner ute och blommor och blad slår ut snabbare än ögat hinner med. Jag försöker påminna mig själv att vara glad och lycklig över det, men just nu är jag less på så mycket att jag inte riktigt kan glädjas åt allt runt omkring. Tråkiga kostnader på en bil som krånglar och så bor vi i ett kaos just nu där jag inte hittar någonting. Papper hit och sladdar dit. Jag är för tillfället en otroligt lat och väldigt o-organiserad människa. Jag har inte koll på något och då släpper jag taget om det lilla jag faktist kunde haft koll på. Men jag får stå ut till nästa vecka för då hämtar vi nyckeln till vår nya lya och allt ska organiseras igen. Och då ska jag hålla det så och inte förfalla!
Några rader med tankar från mig. Nu ska jag krypa ner jämte prinsen min. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0