slappedag

Om en stund ska jag bege mig in emot staden för en välförtjänt helkroppsmassage på Face&Body! Hon kommer antagligen börja gråta när hon får känna på mina stenhårda axlar... Men nu är det dags att ta tag i det där och gå på rygg- och axelmassage regelbundet!
Sedan så har jag inga planer på vad dagen ska ägnas åt. Kanske blir en springtur i dag igen trots att jag har träningsvärk i benen från gårdagens tur på Galgberget.
Jag ska försöka redigera lite av bilderna som togs på oss i går också.
Ja, ni ser. Min dag fylls på mer och mer som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Så söt du är kära systeryster!! Jättefin bild på dig. :)Tänk om jag kunde ha fått samma hårsvall som du! Nej, i stället får jag världens rakaste hår. :(

2010-09-20 @ 13:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0