mitt nya liv





Dagens inköp. Löparställ med tights och jacka från adidas och ett par riktigt löpardojjor från nike. Det är första gången jag äger ett par riktiga löparskor. Det var ett himla meckande innan hon som hjälpte mig hittade rätt skor åt mig. Hade jag bara gått in och köpt ett par hade jag antagligen tagit dom som var snyggast. Men så gick det inte till i dag inte. Hon sa vilka som passade mina fötter och jag nickade snällt och slog till.

Så nu finns det alltså ingen återvändo. Inte ens för världens lataste och bekvämaste människa, Amanda Sofie.


Kommentarer
Postat av: mamma

Oj så snygga dom va, en färg för din syster kanske !

2010-09-17 @ 06:53:00
Postat av: Syster

(du har rätt mamma!) Åh så snygga!!!!! Såna vill jag också ha! Men om jag skulle gå och köpa löparskor så skulle alla som passar miin fot vara i ful färg. :(



Men du... Nu får du fasen ha som mål att springa ett lopp med mig nästa år!

2010-09-17 @ 14:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0