Festlig Fredagkväll

Jag ligger just ju placerad i soffan med en chokladkaka på magen och tunga ögonlock. Jag skulle kunnat somna för en timma sedan men så kul ska vi inte ha. Jag jobbar i morgon också så det blir en fredag i soffläge. Imorgon däremot är jag sugen på att festa till det lite.Vi får väl se!

Igår gick förresten mina första kläder på tradera ut! Herrejisses! Folk blir som galna så fort det står Odd Molly! Men inte mig emot! Nu har jag fått ihop så mycket pengar så jag bara måååååste köpa mig en trevlig liten skinnjacka! Förhoppningsvis redan i morgon!

 


Kommentarer
Postat av: sandra

Gött med lyckade auktioner! Fika hos mig i veckan! Puss!

2010-09-04 @ 11:03:43
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0