jättespindeln Hubert from hell

Jag hatar, hatar, HATAR att vara i badrummet när man plötsligt ser någonting i ögonvrån som inte ska vara där och så vänder man blicken dit och ser en stor fet spindel. Vad ska dom i vårt badrum och göra?! Den som säger att det är ett nyttodjur har fetingfel! Det finns ingenting av nytta för den att göra där. Förlåt alla djurvänner, men ju färre spindlar som finns på våran jord, ju bättre mår jag (därför skulle jag aldrig få för mig att lyfta ut en spindel eller något sådant trams. Ha ihjäl den bara).
Nu satt jag där på toan med panik men försökte faktist intala mig att den inte är farlig, att den inte gör mig illa och att den är räddare för mig än vad jag är för den. Men så slår det mig att jag självklart fattar att den inte kan äta upp mig direkt utan rädlsan ligger i att den är äcklig när den springer.
Så, här fick ni ännue ett inlägg om min spindelrädsla. Jag tror det är bra för mig för att bearbeta det hela...

Jag tänker inte bjuda på en spindelbild, ni får se mig igår i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0