..j .ag ..ter Ama..a

Jag låter som om jag har druckit whiskey och skrikit i en vecka. Om ni tänker er att jag ska säga "Hej jag heter Amanda", så låter det ungefär som rubriken. Alltså att typ hälften faller bort. Tur att jag är ledig i morgon också, annars hade det varit jobbigt på salongen att både prata med kunderna och svara i telefon. 7
Jag och Niklas besökte IKEA igår och kom såklart inte hem tomhänta. Orkar jag och inte glömmer bort det så ska jag fota vårat "nya" matrum och visa er. Vad lite prylar kan göra alltså.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vadå glömmer bort? Du har väl bästa minnet ever. ;) Spara på rösten imorgon kära syster. Tänk... Snart drar vi till Stockholm!!



Kram

2010-10-03 @ 18:23:02
URL: http://frokenhobbykock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0