Happy Monday

Det står roliga och mindre roliga grejer på min to-do-list i dag. Nu ska jag snart iväg på massage. Vilket är skönt även om det gör ont. I eftermiddag ska jag och ta spruta no.2 i min vaccination twinrix. Vilket inte är alls kul. Men det är smällar man får ta. Sedan ska jag googla om det finns mycket stora spindlar i mexiko. Niklas smällde i mig igår att det finns massor av fågelspindlar. Jag såg framför mig att jag kommer in på hotellrummet och det sitter en stor fet fågelspindel på väggen. Gör det det så åker jag hem igen. Eller att dom kryper på mig när jag sover. Uuu, jag ryser av bara tanken.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du kanske ska ta det säkra före det osäkra vad det gäller spindlarna? Ge bort resan till någon! Jag vet en perfekt person. Det en 166 cm lång ung kvinna (26 år och lite till för att vara lite mer exakt) med kort, blont hår och blåa ögon. Hon bor för tillfället i Göteborg och har en tendens att prata lite för mycket. Hon älskar sol och bad och har inga problem med spindlar. Jag VET med STÖRSTA säkerhet att hon mycket väl kan tänka sig att åka i ditt ställe. ;)

2010-10-04 @ 16:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0