Gothenburg tur och retur.

Jag är precis hemkommen efter en helg i göteborg med ett gäng härliga tjejer! I lördags testade jag för första gången på Göteborgs uteliv på riktigt och det visade sig vara toppen! Vi dansade loss till bra musik inne på Push tills klockan var morgon, vilket också resulterade i att vi vaknade klockan 13.00!!! Jag har inte sovig så länge sedan balen! Men det var grymt kul och lätt värt det!
På söndagen skulle vi gått på Liseberg men det spöregnade så det blev en promenad till godisaffären och mataffären och sedan fortsätta kvällen i soffan framför Ensam mamma söker (som jag för övrigt är besatt av).
I dag har Linda och jag gått i stan och jag köpte med mig en björn. Eller rättare sagt en jättemysig fuskpärlväst. Ska se om den är fotogenisk och i såna fall kommer den upp här!
Vi avslutade dagen med en goood lunch och tog sedan partybilen tillbaka till Strawtown!










Kommentarer
Postat av: Rebecca

Oj så roligt det var! Min hörsel är tillbaka nu. :) Ni måste komma upp snart igen och göra Göteborg! Kanske går vi till Volym då? ;)

2010-11-16 @ 12:25:31
Postat av: Emelie

Tycker att Volym låter förträffligt där ha ni missat något ;)

2010-11-17 @ 20:14:32
Postat av: Linda

Tack för helgen tjejer! Fantastiskt roligt och måste göras om :)

2010-11-17 @ 21:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0