Tipsigt

Ni vet ju att jag är frälst i ghd:s stylingtänger både när det kommer till plattning av hår och att göra lockar i det. Men ibland kan jag sakna den där typiska "locktångs-locken" som blir spänstid på ett helt annat vis. Så därför ska jag tipsa er om denna grymma locktången jag beställde till salongen häromveckan. Den är inte utformad som en vanlig locktång utan är med konformad och saknar den där klämman som ofta sitter på locktänger där tanken är att man ska klämma fast hårtoppen. Tanken med denna är ju att man ska hålla toppen i fingrarna och vira den runt tången. Som ni säkert också kan räkna ut så blir det olika storlek på lockarna beroende på hur långt ut eller in på tången man virar håret.


Pro Curl från Wella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0