Seven days a week

Jag hänger inte riktigt med i tiden känner jag. Var det någon som sa att det var fredag i morgon? Jisses alltså. Snart är det sommar, bara så ni vet!
Är det bara jag som känner hur det spritter i kroppen nu när allt börjar slå ut? Finns det något vackrare än när björkarna börjar bli sådär härligt gröna och magnoliorna börjar blomma? Jag fullkomligt älskar det.
Mitt i denna glädjeyra tänkte jag visa lite bilder som är nyinlagda på datorn från olika tidpunkter!


Söndagsmys i nyttig variant


Jag kom hem från jobbet häromdagen och överaskade min fina med att vi skulle baka chokladbollar MUMS!


Mysigt


Mumma


Niklas har tömt sin iphone på bilder och då hittar man lite av varje. Ovan ser vi mig, hard working woman, på mitt jobb. Så nu har ni fått er en liten liten glimt av det.


Eller denna snyggingen kanske?


Eller vad sägs om denna. Nytatuerad och groggy av smärta


Minns ni? För inte särskilt länge sedan såg det ut såhär


Kommentarer
Postat av: mamma

Trodde den lockige va kusin Robin fast ett antal kg lättare :)

2010-05-07 @ 11:11:24
Postat av: mamma

förresten, har du börjat rulla negerbollar igen ! Sist minns jag att det slutade med en smet i bunken och en sked till det ;)

2010-05-08 @ 12:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0