S A T U R D A Y

Godmorgon! I dag är det lördag, skitväder och kallt. Och jag är ledig också förresten. Det där med kallt och skitväder gör mig i ärlighetens namn inte så mycket i dag. Även om jag också längtar efter sol och värme så kan det vara sååå skönt ibland att faktist inte behöva göra något över huvud taget. Det enda jag vet att jag ska göra utanför dörren i dag är att gå in till stan och kolla efter följande grejer:

- Löparbrallor (ja, ni hörde rätt. Jag ska FÖRSÖKA mig på att ge mig ut och springa. Jag har alltid tyckt att det är fruktansvärt tråkigt. Men jag måste testa igen.)
- Dom perfekta jeansshortsen (finns det sådana?)
- Jeans
- Kanske ett par solisar till att kunna byta med. Har ju mina älskade Carrera sen förra året men lite variation skadar ju aldrig.
- Något annat kul kanske om det finns något fint.
- En bikini kanske?

NU - Frukost!


Kommentarer
Postat av: Goummigoube!

Jag orkar inte följa med!

2010-05-08 @ 11:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0