Måndag

Hej på er! Det var ett tag sedan! Jag har haft väldigt mycket som snurrat runt omkring mig den senaste veckan så jag har varit lite, ja, off skulle man kunna säga. Karusellen har dock stannat och inte i det läget jag hade önskat men allt har resulterat i att jag och Niklas har tagit i hand på en "grej". En grej jag inte tänker skriva om här och nu. Men vi får se vart det leder. Kryptiskt inlägg va? Haha.

I dag är jag i varje fall ledig och det som står på schemat är att laga färdigt lunchen som står på spisen, åka in till stan en svänga och glida runt med Linda som fick en lucka, göra mina papper(FETINGSTORT minus med att vara egenföretagare), förhoppningsvis måndagsfika lite och sedan hem och träffa min fina när han kommer hem från jobbet. Dammsuga glömde jag förresten. Sa jag att jag var på Kåren i lördags förresten? Nej, det gjorde jag nog inte. Mer om det sen!

Todeluttan!


Haha, Sandra fångade mig och Linda i ett...ähum... snyggt läge.

UPDATE: Missuppfatta inte inlägget att det skulle vara någon stul mellan Niklas och mig! Fick nämligen panik-sms om det precis och så är alltså inte läget! Inte alls något allvarligt egentligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0