Krattan

I fredagsmorgon började ju min hals skumma sig och det hela blev ju inte bättre av att vara ute i fredagskväll. Sedan i lördags var det halvdant och i går på dagen var det också halvdant men sedan vettni bröt helvetet lös. Jag hade en mardrömsnatt natten till i dag och tack och lov var jag ledig i dag så jag behövde inte ligga och ha panik över att jag verkligen var tvungen att somna. Klockan 2 i natt gick jag upp och ställde mig och gjorde varm mjölk med honung. Hjälpte för stunden men som sagt, ingen kul natt.
I dag var tanken att jag skulle haft en skön ledig dag men jag har mest legat helt utslagen i soffan och sovit om vartannat. För en stund sedan var jag utanför dörren för första gången. Har haft en fin pojkvän som pysslat om mig hela dagen. 
I morgon blir det tillbaka till jobbet! Då ska vi få våran kassa installerad så jag behöver inte vara jätteansträngd!

Jag blev förresten bjuden på midsommarfest i dag! Jag älskar när folk är ute i god tid! Då känner man att man har koll på läget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0