Jade Jagger for Indiska - Mick och hans dotter

Första gången jag såg jackan/tröjan från Jade Jagger for Indiska fastnade jag direkt. Dock var jag inte snabb nog att reagera och ge mig iväg dit och kolla när grejerna släpptes. Kanske i och för sig kan vara för att jag inte jobbar i närheten av någon Indiska butik heller.
Så i dag när jag återigen satt och dregglade framför bilden på den i en tidning på salongen, så bestämde jag mig. Jag ska ha den. Så jag ringer Niklas och fjäskar lite så att han ska sticka inom påväg hem från jobbet och kolla om det möjligtvis kanske kanske kanske finns en endaste kvar och snäll som han är gjorde han givetvis det. Den fanns dessvärre inte i den vita, men han köpte den i svart. Först var jag lite skeptisk till den i svart. Men när jag väl fick se den så gillade jag den. Passar som jacka i sommar och som tröja i höst/vinter. Och den är så himlans fin med alla detaljer!








Under tiden som jag stod och tog kort kom Niklas, den roliga, med (enligt honom) ett jätteroligt förslag. Med mikrofonen i släptåg kom han infnittrandes i rummet och utbrister: "Du kan ju hänga jackan på denna och fota så blir det Mick pch hans dotter!".
Och så brast han ut i skratt. Sa någon att jag hade dålig humor?
(För den som inte vet, vilket är skam om ni inte vet, så är ju Mick Jagger i rolling stones Jade Jaggers pappa)


Kommentarer
Postat av: sandy

hahahhaahahh jag gillar det

2010-05-21 @ 00:25:28
Postat av: mamma

Den är SÅ snygg. jag hoppas att den tunna mönstrade tunikan finns !!!

2010-05-21 @ 09:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0