Finally

Jag är klaaaaar. Ska jag vara ärlig så ville jag lägga mig och gråta på mitten. Då såg det ut som ett h*lv*te i hela lägenheten, så det var bara till att ta nya krafter och fortsätta. Nu är det gjort och det är så himlans skönt. Skogarderoben är rensad, ena klädgarderoben är rensad på all skit jag inte orkat ta tag i sen vi flyttade hit (läs 2 år sedan! Tro mig, det var en hel del...), alla jackor som inte hör till årstiden är nere i förådet och min galg-garderob är numera organiserad så att alla kläder hänger efter färgskala. Och så är ju hela lägenheten dammad och dammsugen också förstås.


Jag hade visst lite skor...


lite mer...


ännu fler!


Jag kommer aldrig glömma hur lycklig jag blev när jag fick dessa av mamma en sommar. Nu fick de tyvär sätta livet till. Det är ju inte direkt så att jag använder dom längre.


Ingen av mina närmaste vänner under gymnasiet kan ha undgått dessa. Älskade döskalle-Vans. Jag har ett par schackrutiga svart/rosa också. Dom är nog i Småland tror jag. Dessa slängdes inte. Även om dom inte används flitigt längre så är Vans dom skönaste skorna som finns!


Ballerina-Vans som jag med tårar i ögonen fick slänga. Varför? För att dom STINKER!


Mina första Converse! Snygga va? Skitiga som få efter att ha fått genomlida studentfester som Kändistema och Badtaste! Dom sparades givetvis också. Ska tvätta upp dom så kanske dom går använda någon gång i livet.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Några reflektioner...



1. Jag minns svagt att det sas när jag flyttade in i min lägenhet: Så mycket saker du har! Nu kanske du insåg att man har mer saker än vad man tror?



2. VARFÖR SLÄNGER DU INTE GAMLA SKOR?! Spara skor som stinker för att man en gång har gillat dem? Inte min melodi. Jag slänger! Har blivit jätteduktig på det. Det gäller bara att tillåta sig att slänga skiten och sen glömmer man snabbt att man ens ägt den där klänningen, skorna eller vad det nu kan vara. Och en stor fördel är att man ju faktiskt kan köpa nytt för att fylla de tomma luckorna. :)



3. Jag såg ett par tre par skor som gärna får flytta hem till mig om du tycker att du har för mycket skor! :)



Nu jobba. Kramen

2010-05-24 @ 09:55:44
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/
Postat av: sandra

jag hade likadana vans med döskallar på, men rosa ;)

2010-05-24 @ 14:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0