En "Amanda-unnar-sig-dag"


Dagens shopping


Nu tänker ni kanske "Vad i hela fridens namn tänkte Amanda-Sofie när hon köpte ett par spets cykelbyxor?!"
Men jag tänkte inte konstigare än fotot nedan:


Tadaaa! Sketasnyggt under de perfekta jeansshortsen(som dessvärre lös med sin frånvaro i dag. Shortsen på bilden är ett par av home-maid varianten)


Shortan som inte gör sig ett dugg rättvis på bild. Färgen är grönare i verkligheten och materialet är kanonsnyggt!


Mina första Gina Tricot jeans någonsin. Fina detaljer tycker jag. Ska bli intressant att se hur många månader dom klarar sig utan sprickor i skrevet. Alla märken jag testat har fått feting-underkänt.


Ett par fejkade Wayfarers. Jag övervägde att köpa dom äkta från Ray Ban men konstaterade att jag inte vet hur många säsonger till dom håller. Även om det är en klassisk båge som funnits sedan urminnes tider så går den ju ur mode lite titt som tätt. Plus att det är skönt med ett par slit-och-släng solisar också!

Sidärja. Det blidde lite grejer. Plus att jag köpte lite tråkiga saker som smink och doningar.


Kommentarer
Postat av: sara

shit det där med shortsen var ju supersnyggt, har kollat in det där men nu ser jag ju att det är riktigt fint! :)

2010-05-08 @ 23:03:54
URL: http://sarakjellers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0