Do You Dare?

Jag har gjort två riiiiktigt vågade köp dom senaste dagarna... För att heta Amanda Linné alltså. Familjen, smäll inte av när ni ser skorna. Dom är höga men grymt sköna. Förut hade jag aldrig höga skor utan trallade enbart runt i mina sneakers och ballerina. Men till lite festligare tillfällen har jag börjat gilla när det är lite högre skor. Och även börjat vänja mina fötter vid det efter mina smällhöga skoletter jag haft i vinter. Som jag sa till min mamma, någon gång måste jag väl bli lite tjejig! Jag gillar dom!
Och halsbandet. Jag som alltid är svart och vit och bara har smycken i silver eller guld/mässing. Detta är shockrosa! Men så himlans grymt! Passar utmärkt till allt det svarta och vita jag äger i klädväg.

Jag är nöjd!




Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag smäller inte av. Superfina båda två! Halsbandet har jag lätt kunnat ha! Skorna önskar jag att jag kunde ha, men jag skulle bryta fotlederna vid första steget...

2010-05-25 @ 08:56:48
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0