Carrie On



I morgon ska jag äääntligen få gå och se Sex and the city 2! Som jag längtat! Jag har sett trailern och tycker den verkar toppen!
Och sedan är det helg...igen.. Jag fattar inte...
Jaja, hur som helst så har jag sovmorgon i mon och det ska bli väldans skönt måste jag säga. Och sedan jobbar jag ända till lördag vilket innebär att jag är ledig på måndag. Då har jag massa saker att stå i.

Nehe, nu ska jag försöka slänga ut kollektivet ur lägenheten och sedan släpa ut min kära på en promenix. Dom sitter som 3 barn och spelar tv-spel. 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag ska se den imorgon så skriv inga avslöjande saker här på bloggen ikväll eller imorgon!!

2010-05-27 @ 17:26:14
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/
Postat av: sandra

Heeej! Jag kommer ner till Halmstad på fredag, imorgon blir det visst, och sen åker jag tillbaka till anderstorp på lördag, men har inte bestämt mig för när. Antigen tåget vid kl 16.11 eller bil när som helst :) men du jobbar på lördag va?

2010-05-27 @ 18:42:06
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0