Stockholm

Jag är hemma igen efter en alledeles underbar Stockholmsvistelse. I ärlighetens namn ville jag inte åka hem. Eller jo, jag saknade ju han här hemma. Men hade han varit med hade jag gott kunnat stanna kvar.
Hursomhelst så blev det en hel helg med shopping, sovmorgon, god mat, avkoppling, fint väder och hela tjohejjset. Riktigt underbart. Hann även med att träffa Hanna en svänga.
Nu är jag i vilket fall tillbaka i verkligheten igen!




Ja lite grejer lyckades jag skrapa ihop i alla fall!
Nu ska jag bara beställa lite skor från H&M också för just skor lös med sin frånvaro i storstaden.


Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt, men lite mörkt. Dina svarta snygga plagg försvann !Jag vet ju hur snygga dom är.

2010-03-11 @ 09:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0