Hål i huvudet

Det är nu vi har kommit till den tidpunkten på året då radiokanalerna fått tillgång till melodifestivalbidragen. Gissa vilka låtar jag sjunger när jag kommer innanför dörren från jobbet? "Manboy" med Erik Saade och "Unstopable" med Ola. Dom kommer tjata hål i huvudet på mig. I går hörde jag Ola 5 gånger.

Hur som helst så har jag två dagar kvar att jobba innan jag drar till the capital of Sweden. Jippiii!
Just därför borde jag packa nu. Jag jobbar från 9 till halv 9 i morgon så jag kommer vara död när jag kommer hem. Och på torsdag drar jag till götet direkt efter jobbet så då hinner jag inte packa.

Dags att göra just det. Packa!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du kan ju inte vara död när du kommer hem! Då kommer du ju inte med till Stockholm! Och du... GLÖM INTE ATT PACKA: Camilla Läckberg-böckerna och hårvax! Detta är inte sista påminnelsen du får. :)



Kram

2010-03-03 @ 00:14:01
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0