Det spritter i kroppen

Precis som alla andra ca. 9miljoner invånare i vårat bananland ska jag prata om vädret. Är det inte alldeles förfärligt ute nu? Jag hatar det.
skämt.
Det är alldeles underbart och jag önskar att jag kunde vara ute och tralla runt hela dagarna. Men det tjänar man inga pengar på tyvär så jag får njuta inomhus i stället. Men man märker att våren är påväg! Dessvärre längtar jag till sommaren men tycker samtidigt att tiden går alldeles för fort. Hmmm.
I dag rök i alla fall jeansjackan på. Dock inte som jacka utan som tröja inomhus. Men det är underbart i alla fall!

Givande inlägg va? Jo, jag har en givande sak att meddela. Nämligen att H&M släpper en ny kollektion framöver, läste jag i dag. Närmare bestämt i maj kommer den. En festivalkollektion. Väääldigt mycket småunderliga plagg om ni frågar mig. Men några godingar kan man säker hitta där.



Två av plaggen/accesoarerna som är med i kollektionen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0