Världens Sämsta Blogg

Jag har världens skönaste sommar framför mig! (känns det som i alla fall) Vi har fetingmycket att göra på jobbet under sommaren så jag kan knappt ta ut någon semester. Men denna sommaren har jag LYXAT TILL DET och tagit TVÅ veckor. Det ni. 
Men så har jag även tagit strödagar lite då och då. Som denna veckan till exempel, ledig måndag jobba tisdag onsdag torsdag ledig fredag jobba lördag. Hur skönt är inte det!? Så i morgon blir det Fiesta i Tylösand. Det har varit en hård vecka för en gamling som mig. Fyra utgångar under en vecka skojar man inte bort om man heter Amanda Sofie. Ojojoj. Men det viktigaste är att man har roligt ihop med sina vänner eller hur?

Nu ska jag krypa ner jämte min lavaklump till pojkvän (han har kroppstemperatur som ett element på full styrka) och låta den där fulingen John Blund ta mig till en annan värld. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0