storslaget

För första gången på över 2 år är min blogg under konstruktion. Man skulle kunna säga att det var på tiden. Men vad säger ni om min snygga nya header? Jag flabbar ihjäl mig. Den är gjord i PAINT. HAHA! Det kommer komma en snyggare så småning om. Men jag var så fruktansvärt trött på den förra och jag äger för tillfället inget photoshop. Men den ska förbättras men så länge får ni dras med denna. Dessutom kan ni ju kika på vad klockan är och förstå att jag håller på att somna här i soffan. Alla dessa kodmallar och skit får ögonen att gå i kors. Men påbörjar jag något så ska det slutföras hyffsat också, men nu blir det sängen!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ladda ner paintnet. Det har jag gjort. FUnkar jättebra!



Jag tyckte headern var snygg. :)

2010-06-05 @ 18:05:33
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0