Göteborg-Gothenburg

På fredag efter jobbet styr vi partybilen mot Götet. Det ska bli helt underbart att tillbringa en hel helg där! På lördag ska vi även in till stan en svänga och glida runt i butiker. Mitt mission är att hitta en snygg byxdress i shortsvariant! Jag gjorde det stora misstaget och gick in på Zaras hemsida och hittade massa snyggt. Så nu har jag världens största förväntningar. Dom kommer antagligen inte ha allt inne som finns på hemsidan så jag lär bli besviken.
På kvällen ska vi grilla och sedan får vi se vart humöret leder oss.
På söndag kommer jag antagligen inte alls vilja åka hem.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det ska bli såååå roligt att ni kommer hit älskade syster! Jag tycker inte att ni ska åka hem. Stanna vettja! :)

2010-06-16 @ 23:09:06
URL: http://rebeccalagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0